Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

język angielski: zagadnienia na miesiąc czerwiec

TOYS

  1. Zapoznanie z nazwami zabawek.
  2. Utrwalenie struktury gramatycznej „I’ve got a (ball)

 

PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:

I’ve got a ball (train) etc.is…?

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

  • Ball,
  • doll,
  • kite,
  • train,
  • car,
  • plane,
  • teddy bear
  • blocks,
  • puzzle,
  • board games,
  • robot,
  • skateboard

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

  • Ball,
  • doll,
  • teddy bear,
  • car,
  • train,
  • plane,
  • blocks,
  • robot

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

„My toys”

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

„ My teddy bear”

 

VEHICLES

  1. Zapoznanie z nazwami środków lokomocji.
  2. Wdrażanie do budowania zdań w czasie teraźniejszym ciągłym z wykorzystaniem poznanego słownictwa.

 

PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:

  • I’m driving in a car
  • I’m driving a scooter
  • I’m sailing on a ship
  • I’m travelling on a train
  • I’m riding on a horse
  • I’m flying by plane
  • I’m flying a balloon
  • I ride a bike (bicycle)

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

  • Vehicles,
  • car,
  • train,
  • ship,
  • boat,
  • plane,
  • horse,
  • scooter,
  • balloon,
  • bike (bicycle),
  • bus

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

  • Car,
  • train,
  • boat,
  • plane,
  • scooter,
  • bike,
  • bus

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

„Over the mountains”

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

„The wheels on the bus go round and round”

 

MY HOLIDAY

  1. Budowanie zdań z wykorzystaniem konstrukcji:„I can”.
  2. Poznanie słownictwa związanego z wakacjami i różnymi formami aktywności.

 

PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:

  • I can lay on the beach
  • I can sunbathe
  • I can swim
  • I can walk in the mountains
  • I can climb the mountains
  • I can sail
  • I can play football
  • I can ride a bicycle
  • I can fly kites
  • I can walking in a forest

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

  • Lay,
  • sunbathe,
  • swim,
  • walk,
  • climb,
  • sail,
  • play,
  • ride,
  • fly

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

  • Lay,
  • sunbathe,
  • swim,
  • walk,
  • ride,
  • play

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

„Row, row, row your boat”

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

„Row, row, row your boat”

 

MY HOLIDAY

  1. Zapoznanie ze strukturą gramatyczną: „I’m going to”.
  2. Utrwalenie słownictwa związanego z wakacjami i różnymi formami aktywności.

 

PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:

  • Where are you going on holiday?
  • I’m going to the seaside (mountains) for vacation
  • What can you do there?

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

  • Country,
  • mountains,
  • stream,
  • sea,
  • lake,
  • river,
  • village,
  • city,
  • forest

 

SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

  • Mountains,
  • sea,
  • lake,
  • river,
  • forest,
  • village,
  • city

 

PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:

„Summer song”

 

 PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:

„Row, row, row your boat”