język angielski: zagadnienia na miesiąc czerwiec
TOYS
- Zapoznanie z nazwami zabawek.
- Utrwalenie struktury gramatycznej „I’ve got a (ball)
PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:
I’ve got a ball (train) etc.is…?
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
- Ball,
- doll,
- kite,
- train,
- car,
- plane,
- teddy bear
- blocks,
- puzzle,
- board games,
- robot,
- skateboard
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
- Ball,
- doll,
- teddy bear,
- car,
- train,
- plane,
- blocks,
- robot
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
VEHICLES
- Zapoznanie z nazwami środków lokomocji.
- Wdrażanie do budowania zdań w czasie teraźniejszym ciągłym z wykorzystaniem poznanego słownictwa.
PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:
- I’m driving in a car
- I’m driving a scooter
- I’m sailing on a ship
- I’m travelling on a train
- I’m riding on a horse
- I’m flying by plane
- I’m flying a balloon
- I ride a bike (bicycle)
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
- Vehicles,
- car,
- train,
- ship,
- boat,
- plane,
- horse,
- scooter,
- balloon,
- bike (bicycle),
- bus
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
- Car,
- train,
- boat,
- plane,
- scooter,
- bike,
- bus
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
„The wheels on the bus go round and round”
MY HOLIDAY
- Budowanie zdań z wykorzystaniem konstrukcji:„I can”.
- Poznanie słownictwa związanego z wakacjami i różnymi formami aktywności.
PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:
- I can lay on the beach
- I can sunbathe
- I can swim
- I can walk in the mountains
- I can climb the mountains
- I can sail
- I can play football
- I can ride a bicycle
- I can fly kites
- I can walking in a forest
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
- Lay,
- sunbathe,
- swim,
- walk,
- climb,
- sail,
- play,
- ride,
- fly
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
- Lay,
- sunbathe,
- swim,
- walk,
- ride,
- play
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
MY HOLIDAY
- Zapoznanie ze strukturą gramatyczną: „I’m going to”.
- Utrwalenie słownictwa związanego z wakacjami i różnymi formami aktywności.
PRZYKŁADOWE STRUKTURY ZDANIOWE:
- Where are you going on holiday?
- I’m going to the seaside (mountains) for vacation
- What can you do there?
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
- Country,
- mountains,
- stream,
- sea,
- lake,
- river,
- village,
- city,
- forest
SŁOWNICTWO REALIZOWANE W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH:
- Mountains,
- sea,
- lake,
- river,
- forest,
- village,
- city
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI STARSZYCH:
PIOSENKA W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH: