Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

język angielski: zagadnienia na miesiąc wrzesień

Hello, what is your name?

  1. Zapoznanie ze zwrotami dotyczącymi powitania i pożegnania.
  2. Nauka przedstawiania się.
  3. Zapoznanie ze słowami piosenki powitalnej i pożegnalnej.

Przykładowe struktury zdaniowe:

  • Hello boys and girls,
  • What is your name?
  • What is his name?
  • What is her name?
  • I am
  • My name is…
  • His name is…
  • Her name is…
  • Let’s sing

Słownictwo realizowane w grupie dzieci starszych:

  • good morning,
  • good afternoon,
  • hello,
  • goodbye,
  • bye
  • stand up,
  • sit down,
  • turn around,
  • hand up,
  • jump

Słownictwo realizowane w grupie dzieci młodszych:

  • hello,
  • goodbye,
  • stand up,
  • sit down,
  • turn around,

Piosenka realizowana w grupie dzieci starszych i młodszych:

  • Hello
  • „Bye, bye”

 

How are you today?

  1. Utrwalenie zwrotów dotyczących powitania i pożegnania.
  2. Utrwalanie umiejętności przedstawiania się.
  3. Zapoznanie ze zwrotami związanymi z samopoczuciem.
  4. Doskonalenie szybkiej reakcji na polecenia nauczyciela.

Przykładowe struktury zdaniowe:

  • How are you today?
  • Let’s make a circle
  • Look at me
  • Stand up
  • Sit down, please
  • Turn around
  • Clap your hands

Słownictwo realizowane w grupie dzieci starszych:

  • I’m fine
  • I’m happy
  • I’m scared
  • I’m sad
  • I’m tired
  • I’m not so good
  • I’m angry
  • I’m sleepy
  • I’m great

Słownictwo realizowane w grupie dzieci młodszych:

  • I’m fine
  • I’m happy
  • I’m scared
  • I’m sad
  • I’m angry
  • I’m sleepy

Piosenka realizowana w grupie dzieci starszych:

  • Hello
  • „Bye, bye”
  • „If your happy and you know it clap your hands”
  • „Rolly Polly”

Piosenka realizowana w grupie dzieci młodszych:

  • „Hello”
  • „Bye, bye”
  • „If your happy and you know it clap your hands”

 

Let’s  count

  1. Utrwalenie liczebników głównych w zakresie 5 (w grupach dzieci młodszych) i 10 (w grupach dzieci starszych).
  2. Doskonalenie szybkiej reakcji na polecenia nauczyciela.
  3. Doskonalenie umiejętności przedstawiania się.
  4. Rozwijanie umiejętności odczytywania pełnych godzin na zegarze (dzieci starsze).

 Przykładowe struktury zdaniowe:

  • Let’s count together from 1 to 10.
  • How old are you?
  • I’m (3, 4, 5, 6) years old
  • How many are there?
  • There are 3 (boats, cars, itp.)
  • What’s the time, please?
  • It’s two o’clock

Słownictwo realizowane w grupie dzieci starszych:

  • Happy Birthday
  • cake
  • monkeys
  • birds
  • bananas
  • cars
  • planes
  • boats
  • clock
  • watch
  • one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine,ten.

 Słownictwo realizowane w grupie dzieci młodszych:

  • Happy Birthday
  • cake
  • monkeys
  • birds
  • bananas
  • cars
  • planes
  • boats
  • one, two, three, four, five.

Piosenka realizowana w grupie dzieci starszych i młodszych:

  • „If your happy and you know it clap your hands”
  • „Happy birhday”

 

Colors

  1. Zapoznanie z nazwami kolorów w języku angielskim.
  2. Utrwalanie poznanych kolorów w czasie zabaw ruchowych.

Przykładowe struktury zdaniowe:

  • Do you like…?
  • Yes, I do,
  • No, I don’t
  • I like…
  • I don’t like…
  • What color is it?
  • This is … (red, yellow, orange, green, blue, white, black, brown, purple, pink) color

Słownictwo realizowane w grupie dzieci starszych:

  • red,
  • yellow,
  • orange,
  • green,
  • blue,
  • white,
  • black,
  • brown,
  • purple,
  • pink ,
  • color

 Słownictwo realizowane w grupie dzieci młodszych:

  • red,
  • yellow,
  • orange,
  • green,
  • blue,

Piosenka realizowana w grupie dzieci starszych i młodszych:

  • „If your happy and you know it clap your hands”
  • „Make a circle”